måndag 18 juni 2012

Tung morgon...

Hoppade över gymet idag och gav mig ut i löpspåret ist. Det känns att det va ett tag sen jag va ute, tungt som satan! Men jag behövde en lugn morgon utan stress. Jag tog mig runt mina km och kämpade på bra! Imorgon blir det gymet dock.

Veckan som gått har varit helt ok i träningsväg. Har hoppat över nåt pass på gymet men har ändå skrapat ihop 10 pass denna vecka, måste man nog vara nöjd med :)

Nu är det även slutspurten med FF! Med 11 dagar kvar är det dags att snäppa upp allt lite till! Träningen har ju gått bra och har tappat 3 kg men mer måste det bli! Tror mitt "hemliga vapen" är att jag har en hel del fett som jag kan jobba bort. Jag har ku muskler, de syns ju bara inte... Så lite deff på det här så går det nog bra! Haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar