onsdag 13 juni 2012

Ett lyckligt litet svettmonster!

Fick slita som ett djur på träningen idag. Efter 10 min uppvärmning på säck skulle vi köra 10 st 2 min ronder på var sin säck. Mina ben började skaka efter tio minuter och fick håll. Kände hur all kraft rann ur mig men vägrade ge upp. Pressa lite hårdare, slå lite till... Med tre ronder kvar kunde jag knappt stå på benen längre.

Bit ihop. Kötta. Kämpa. Alltid lite mer. Vägra ge upp.

Den sista ronden gav jag allt jag hade kvar. Så nöjd!

Sen blev det lite kombinationer och även om jag fick kämpa tills jag nästan kräktes så körde jag iaf! Lite bättre. Lite mer. Hade lite strul med mina backkicks, som vanligt, men de börjar iaf bli lite bättre. Måste även bli bättre på att variera mig med slag och sparkar samt höga och låga tekniker.

Får kämpa lite till, lite mer...

Men jag var trots allt nöjd med dagens insats! Jag brukar inte svettas så mycket men idag rann det verkligen. Det rann längst armarna, i ansiktet och när jag tog av mig linnet hade baksidan av linnet skiftat färg! Jag hade dessutom helt glömt att jag hade slängt på mig smink imorse så när jag kollade mig i spegeln fick jag mig ett gott skratt. Panda à la Fight Club!! Haha! Well, jag bjuder på den ;) Svettmonstret Ellen är nöjd och lycklig, det är huvudsaken ;)

Nu måste jag hem och vila! Imorgon väntar morgonpass på gymet, jobb och sen eventuellt ett kvällspass. Får se om det blir träning eller skruva motorcykel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar