tisdag 5 juni 2012

Påtänd, avtänd, nytänd...

Innan jag åkte ner till Gbg va jag rätt less och kände ingen större lust att fortsätta med boxningen. Jag hade allvarliga funderingar på att lägga ner.

Men efter domarutbildningen med tillhörande sparring samt träningen hos Joakim så kände jag hur glöden kom tillbaka. Viljan hittade hem igen och jag vill inget hellre än att få träna mer! Motivationen flödar och nu vill jag framåt igen!

Det är så skönt när man kan få en nytändning och få tillbaka all den vilja och glädje man saknat under en längre period.

Så nu är det mycket enklare att ge sig ut och springa på morgonen innan jobbet. Det känns inte lika jobbigt att sitta på en bänk utanför porten och hoppas på att någon snart ska gå till jobbet så man kommer in. Det känns inte lika bittert när man blivit utelåst. Som jag. Typ nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar