torsdag 28 juni 2012

Nytt mål!

Jaa, tävlingen mellan mig och bror är inte ens över ännu men som vanligt har jag redan listat ut min nästa "utmaning".

Det har snart gått månad sen vi drog igång. Över lag så har det gått bra! Jag har fått helt ok resultat, även om jag hade hoppats och trott att vikten skulle trillat ner lite mer änden gjort. Jag har redan analyserat sönder mig själv och min prestation, det gjorde jag dels under gårdagens löprunda... Det är inte svårt att hitta de "fel" jag gjort, trots att de inte är många. Träningen har jag skött bra, likaså maten. En gång har jag trillat dit och klämt i mig en pizza, men det var en rätt speciell dag den dagen...

Det som jag dock gjort är att smugit i mig lite socker. Det har inte varit ofta, det har inte varit mycket, men det har absolut förekommit! Även lite vitt bröd har trillat ner i magen.

ALLTSÅ!!

Om jag nu ändå kunnat sköta det ok denna första månad, fatta då bad jag kommer klara av i fortsättningen!!

Det blir nog svårt att få in mer träning, jag måste sova ibland också... Men sockret! Visst fan borde jag klara av att ta bort det helt?!

Ny plan:
När denna tävling är slut så får jag några dagar på mig att äta och efter det så kör jag en månad HELT utan socker, sen en ätardag och sen en månad till! Heter man Ellen och är en riktig sugarjunkie är det fan ingen lätt uppgift, men ibland måste man göra det riktigt svårt för sig för att det svåra ska bli enkelt ;)

Nån som hakar på?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar