fredag 8 juni 2012

Besvikelse tröstas med shopping!

Jaa, jag shoppade iofs först, men det känns ändå lite lättare när jag har haft en sån jäkla trevlig dag idag!

Jag va alltså och shoppade lite idag! Åkte först till Stadium för att testa ett par nya löparbrallor som jag fastnade för i Gbg. Jag såg dem alltså i lördags och har inte kunnat släppa dem. Vilket betyder att jag vereerkligen vill ha dem och jag behöver faktiskt ett par till. Jag har ju bara ett par, mina älskade Nike, å fr får följa med både i löpspåret och till gymet. Problemet är att jag inte hinner med att tvätta dem, så ja, jag behöver faktiskt ett par till! Hittade även en billig t-shirt som kommer passa utmärkt i min löparsamling :)) Den va billig också, och inte svart! Den ni! Den är faktiskt nästan rosa! Haha!

Ok, vidare till det tråkiga då... Åkte till klubben och körde ett fortsättningspass. Det gick ok fram till sista kvarten då vi skulle sparras. Jag hade, som vanligt, glömt mina tandskydd hemma så fick köra utan. Det va få personer på det passet som jag litade på hade koll på vad de gjorde. Mycket riktigt. Trots att det inte va några stjärnsmällar så vågade jag inte gå in i boxning. Jag är alldeles för rädd om mina tänder. Den ena killen har däckat mig två gånger tidigare. Hade ingen lust att hå hem tandlös. Så det resulterade i att jag inte gjorde så mycket utan mest väntade på att tiden skulle ta slut. Vilket gjorde att jag, såklart, blev grymt besviken på mig själv. Sista två minuterna skulle vi köra fys och då lyckas jag dessutom spräcka mina brallor! Bra pass?! Pfft!

Imorgon blir det nog en tur i löpspåret innan jobbet och FF-programmet på kvällen. Får försöka ta mig i kragen tills på måndag när det blir mer FC!

2 kommentarer:

  1. Så jobbigt när man ändå säger till att man inte har tandskydd och folk ändå inte kan hålla igen, då borde man typ inte sparras.. måste ju kunna kontrollera sina slag liksom.

    Jag tyckte du var asgrym dom två minuterna jag tittade iaf :D Du gav den ena käftsmällen efter den andra haha!

    Fina tights btw, är typ assugen på dom själv....

    SvaraRadera
  2. Ja, lite tråkigt... Å andra sidan så är det ju upp till mig att faktiskt ha med mig tandskydd... Glömmer dem typ jämt!

    Hmm, jaja... Jag är inte nöjd, slutar försöka liksom...

    Ja, å de är toksköna!! Rekomenderas varmt =) Ska du träna på måndag?

    SvaraRadera