fredag 1 juni 2012

Fitness fighten dag 1

Idag drar det igång!
Om 30 dagar så ska jag ha klarat av 30 h träning.
Om 30 dagar ska jag helat ha lagt om min kost.
Om 30 dagar ska jag krossa min bror i vår tävling.
Lycka till bror ;)

För ett par dagar sedan kom kostschemat ur. Idag, dag 1, kom träningsschemat ut! Det ser inte allt för svårt ut, men jag undrar hur fan jag ska komma ihåg allt?! Totalt är det nio olika övningar. Kanske inte låter mycket, men jag är en blond liten guldfisk som inte ens nästan kommer komma ihåg allt det där! Haha! Ska se om jag kan få igång skrivaren så jag kan dra ut övningarna, annars får jag väl försöka göra en egen fusklapp =P

Har även satt upp ett eget litet önskemål som jag tänkte sträva mot under dessa 30 dagar. Har ju gått upp lite nu när jag varit sjuk, vilket jag har varit högst medveten om och sagt åt mig själv är ok, så tänkte sätta ett viktmål på -7 kg. Landar i så fall på 65 kg och en total på -13 kg. Ska försöka att inte väga igen mig förrän om 30 dagar, men vet inte riktigt om det kommer att gå, haha! Älskar min våg =P

Men nu är det nog dags att sätta fart! Har massor att klara av idag utöver dagens träning! Måste åka till Maxi och storhandla men innan dess måste jag även planera vad jag ska handla! Huga... Sen måste jag åka in till klubben och hämta all sparringutrustning och betala PT-passen jag köpt upp mig på. Sen hem och packa för imorgon bär det av mot Göteborg! Wohoo! Mer om det kommer upp senare, för er som inte redan vet ;)

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar