lördag 16 juni 2012

The morning from hell...

Gick upp klockan 04.00 imorse, bara det är illa nog... När jag kom till firman märker jag att ena blinkersen är trasig och hämger vid sidan. Hopp... Åker in till Medis och upptäcker att tippanordningen är trasig. Första kärlet välter omkull och far i backen, såklart... Som om inte det va nog så har två av kärlen gått sönder så det blir till att tömma dessa för hand. Det som brukar ta 10 min tog idag 25 min. Fantastiskt! Åker vidare och vid nästa stopp fat ännu ett kärl i backen. Vafaaa! Nu börjar morgonen bli jobbig på riktigt! Kommer till Humlegårdsparken och ser att det ser ut som om det utspelat sig ett krig där. Ett av kärlen har vält och jag inser att jag ALDRIG kommer orka resa upp det. Det får ligga kvar...

Resten av morgonen löpte på ok, tills jag skulle åka hem. Va så sjukt trångt när jag skulle köra ut min egen bil att jag lyckades repa sidan på lilla pärlan =(

Jag är glad att den här morgonen inte var längre...


Humlegårdsparken klockan tidigt imorse...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar