fredag 1 juni 2012

Dag 1 avklarades med vissa svårigheter

Ja, det va fan inte enkelt... Behöver PLANERA mycket mer när det kommer till maten. Asså, att gå till affären och tänka "vad ska jag äta idag?" kommer INTE att funka! Omg... Men kom iaf hem med lite mat och knåpade ihop en bra lunch! Men det blir väldigt mycket mat... Orkade äta typ hälften och vill inte tänka på hur lite energi jag egentligen fått i mig idag...

Ja ja, smällde av första träningspasset också. Tyckte att det va för lätt dock. Får se till att lägga på vikter nästa gång. Men det va nog en bra start efter den långa sjukperioden. Lagom ;)

Imorgon bär det av mot Göteborg för lite domarutbildning! Lite sparring och sen gästträning hos Gbg mma! Ska bli så jäkla roligt! Åker med fyra andra tjejer och är lite rädd för att jag kommer bli den enda av oss som inte fattar något alls av utbildningen och sen va den som skämmer ut klubben när vi ska träna hos Gbg mma... De andra tjejerna är så grymt duktiga och jag är tung och har just nu ännu sämre flås än normalt, vilket är sjukt dåligt i sig, pga alla förkylningar. Får väl bita ihop och göra mitt bästa ;)

Men nu blir det soffläge! Upp läskigt tidigt imorgon för att påbörja 6h bilresa till Gbg :))

It's gonna be... Wait for it... LEGENDARY!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar