fredag 15 juni 2012

När motståndet slappar pressar jag ännu hårdare...

Jaa, som säkert de flesta vet vid det här laget så tävlar jag just nu mot min bror. Efter två veckor har han dock börjat tappa lite. Öl, sprit, krogen, kebabtallrik och utebliven träning har varit de senaste dygnens melodi. En del skulle säkert känna att de kan "passa på" att fuska lite men jag blir tvärtom peppad att öka ännu mer. Lägga ribban ännu högre. Öka mina vinstchanser ännu mer...

Har inte hunnit med någon FF-träning idag, har slitit med att rensa ur rummet som bror skall flytta in i. Två vändor till tippen har det blivit samt en hel del vändor till förrådet. Eftersom jag bor fyra trappor upp så känns det som om det kan räknas som lite "förmiddagsträning" ;)

Hade tänkt att ta mig en vilodag idag, men när jag fick reda på att bror fuskat så kan jag inte förmå mig att inte ta chansen till lite mer träning för att just öka på mina vinstchanser! Så drar snart in till klubben för att köra åtminstonde ett pass. Om jag inte är helt död efteråt så blir det nog två pass ;)



En del av det bråte som fick en enkelbiljett till tippen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar