torsdag 31 januari 2013

Första dagen i paradiset

Ja jisses. Efter 24 h på resande fot kom vi äntligen fram till Sinbi! Inga större missöden men det blev segt, vansinnigt segt. Å min mage mådde inte direkt bra efter all flygplansmat medmalla tomma kolhydrater och socker. Vi installerade oss i rummet, hyrde våra awsome moppar och gasade mot en mycket efterlängtad måltid, Phad thai! Jäävlar va gott det va! Sen vidare till stranden. Lite solande och några dopp i havet va inte helt fel kan jag säga!

Efter det har vi mest chillat. Både jag och Camilla är vansinnigt slitna efter allt resande. Kikade lite på när de andra körde eftermiddagsträningen och vi riktigt längtade tills vi får träna! Nu ligger vi (redan) i sängen och utanför smattrar det fortfarande på mitsarna. Imorgon är det vår tur...

Men först sömn. Imorgon börjar dagen redan 06.45 då vi ska upp för en lugn och kort joggingrunda! 7.30 är det ÄNTLIGEN dags för första thaipasset!! Jävlar va jag har längtat. Slänger upp lite bilder men fattar inte riktigt hur man kommentrar varje bild via paddan. Kör ju via en app å det funkar inte riktigt som på datorn å jag e alldeles för trött och alldeles för ointresserad för att orka ta reda på det ;)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar