tisdag 22 januari 2013

Konstant panikkänsla i kroppen...

Vilken dag! Vaknade vid åtta efter tre timmars sömn. Snacka om att jag börjar bli sliten nu... Å har massor kvar att avklara innan jag åker! *panik* Försöker att slappna av och ta det som det kommer, men det är lättare sagt än gjort. Finner ingen ro och springer mest runt som en yr höna och får inget gjort. Vilket skapar ännu mer panik eftersom måste-listan inte minskar alls...

Va iaf inne hos Jill idag och försökte väcka lite liv i min rygg igen. Hoppas på att det blir bättre snart! Mer panik liksom... Skulle egentligen åka in till Victor imorgon men måste in på mer möte på jobbet. Panik nån? Fick hoppa över fikat med Zandra och Lennox idag för att hinna ikapp. Nu har jag kanske kommit en liten bit närmare ^^

Aja, försöker finna lite lugn i mitt röriga inre och se framåt! Om en vecka är det sista kvällen i Sverige och jag längtar SÅ SJUKT MYCKET!! Ska bli så skönt att komma bort... En ynka liten vecka kvar nu <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar