tisdag 8 januari 2013

Denna väntan!!

Seriöööst! Dagarna tar ju aldrig slut! 20 dagar kvar och det känns som om de verkligen sniglar sig framåt! But why liksom?! Haha! Aja, har typ redan checkat ut från jobbet, kraven, Sverige och allt som hör till. Alla tankar leder till Thailand!

För att stilla min längtan lite så åkte jag till klubben idag. Blandpass med fokus kondition. Jepp, bara att köra! Försöker vara tacksam över de tillfällen jag får för Konditionsträning, men har svårt att känna det innerst inne när jag väl är mitt uppe i passet... Speciellt med min urusla kondition! Å med fin träningsvärk i låren från igår blev det ju inte direkt enklare ;kr Men vi överlevde allihopa, som vanligt!

Ryggen är iaf bättre! Absolut inte bra å jag tror att jag går till Victor på fredag ändå, trots att den är så mycket bättre. Hade inte Thailand varit så nära hade jag nog avbokat tiden, men nu vågar jag inte. Han får känna igenom den så slipper jag noja över om jag borde gått ändå... Måste vara hel om tre veckor helt enkelt!

Hann aldrig ner till gymet idag iaf. Får ta axlarna imorgon helt enkelt! Tar nog ett morgonpass på gymet för att helt säkert hinna. Vill inte "slarva" bort all den tid, blod, svett å tårar som jag lagt ner på att få ordning på dem. Då e jag hellre trött en stund ;) Sen blir det såklart lite FC på kvällen! Så länge ryggen håller så tänker jag köra. Känns som om den blir bättre när jag tränar, vilket iofs inte är nån nyhet ^^

Men nu blir det en riktigt varm dusch, fixa matlåda och sen sängen! Om nu tåget behagar åka hemåt vill säga...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar