måndag 7 januari 2013

När det känns bra i själen!

Vilken dag! 10 h på jobbet till att börja med. Ryggen va riktigt dum större delen av dagen men blev bättre framåt em/kvällen. Hade typ redan bestämt mig för att gå till FC idag å när ryggen tom blivit bättre under dagen så va det ju inget att orda om! Så klockan 20 i sex trillade jag in på klubben och möttes, som vanligt, av leenden och massor med kramar av alla fina människor där! Om man inte går dit för träningen kan man ju alltid gå dit för människorna ;)

Vi va alla lite knackiga efter jul och nyårsledigheten, men vafan! Körde teknikträning med mycket blandning av höga och låga sparkar. Lite slag mitt i ibland och mot slutet även wheelkick Och cykla in ett knä. Riktigt roligt! Mina wheelkicks suger ju som vanligt, men känslan i själen va ändå bra. Vilket inte är så vanligt för mig när wheelkicks är inblandade... Så tycker ändå att det gick bra för oss 8 tappra själar som kämpade på :) imorgon tänkte jag smita in på ett nybörjarpass. Slutar så sent och ska ju jobba dagen efter också... Måste orka =P

Nu blir det hem å duscha och sova och hoppas på en lika bra dag imorgon!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar