fredag 11 januari 2013

Födelsedag!

Nä, inte ännu... Men när jag kommer hem är det typ två veckor kvar tills jag fyller år! Haha! Jag brukar inte fira min födelsedag direkt, jag fyller ju år varje år så det känns mer som en fånig procedur som folk är tvingade att följa. Jag blir ju äldre i vilket fall som helst. MEN! I år kommer jag vara urfattig och ganska många grejer fattigare. Viktiga saker. Som typ en säng, täcke, kuddar osv. Å lite kökssaker fattigare. Dels. Så jag tänkte att jag faktiskt skulle önska mig saker i år! Mohahahaa!

SÅ! Ni som känner att ni vill fira mig, till er kan jag säga att det finns en lååång önskelista på saker jag behöver! Å för en gångs skull är det inte träningsgrejer =P En bra säng på 120 cm skulle sitta fint. Å ett sjukt varmt duntäcke, å lite fina kuddar som inte sjukner ihop efter en natt... Å sängkläder. Där är det också ganska tomt när jag kommer hem... Å en Global kniv. Å en riktigt fin stekpanna. En bråkdel av allt jag skulle behöva! Så nu slipper ni fråga ;) Kan slänga ihop en av mina awsome tårtor för de som kommer ;)

Egentligen så är jag bara trött just nu. Jag vet att jag inte kommer få nåt sånt här när jag fyller år. Men efter en natt som denna på jobbet är det svårt att inte tänka på fina varma sängkläder. Eller rättare sagt en existens av dessa saker i min lägenhet. Känns sådär att spendera första natten tillbaka i Sverige på en soffa med en filt och några soffkuddar. Ni vet den där natten då man har så mycket ångest för att man blev tvungen att åka hem igen... Aja, hem till sängen nu iaf! Den finns ju kvar i några veckor till ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar