fredag 4 januari 2013

Jävla skit...

Har fått tokont i ryggen igen... Suck! Antar att jag suttit still för mycket. Inte helt tajmat! Med typ 3 veckor kvar har jag inte ens nästan tid med nåt ryggknas! Fattar inte varför min kropp inte gillar min hjärna... Å nej, jag har inte tränat för mycket! Tvärtom. För lite träning och för mycket sitta still. Ingen bra kombination. Hoppas på att det blir bättre snart! I värsta fall blir det väl ett panikbrsök hos Victor. Sucka!

Har varit inne å lämnat in min visumansökan idag iaf. Den 10/1 får jag hämta ut det :)) Smutt som fan! En sak att kunna bocka av från att-göra-listan iaf! Mycket som återstår men börjar kunna känna någon form av lugn. Lugnare iaf ;) Har även skrivit ut alla biljetter så det är också klart. Dessutom har jag å Camilla hittat en tid att mötas upp på Arlanda! 04.20 möts vi så går planet två timmar senare :) Fatta va tidigt jag kommer behöv kliva upp >_< Hoppas hoppas verkligen att jag hittar nån som vill köra mig! Annars blir det typ nattbussen till TC å sen flygbuss därifrån. Inte helt sugen på det... Aja, det visar sig!

Nu är det nästa epok på dagen som skall avverkas! En miljon ärenden ska göras innan my ASS får placeras på en stol igen! Giv mig styrka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar