måndag 21 januari 2013

Ingen semester ännu...

Det blev lite ändringar i semesterschemat. Skulle ha fått gå på senester efter dagens möte (som skulle varat i tre timmar) men efter fyra timmar insåg vi att vi behövde mer tid. Så på onsdag morgon blir det ett möte till... En grej kvar som troligtvis kommer ta lite tid. Såklart ;) Det är som sagt tur att jag älskar mina åtaganden! Eventuellt blir det en dag till för att ta oss igenom brandronden. Aja, det löser sig!

Fom idag är jag dock billös igen :( Bejbis-saaben åkte hem till sin ägare idag. Grattis till körkortet N!! Nu blir det tåg å buss sista veckan. Tur att man tajmade in jut den dagen de hade sönder ett avloppsrör så 95% av tågen är inställda. Go me! Haha! Äh, snart semester...

Ryggen är sådär, fortfarande... In till finaste Jill imorgon för lite rehabträning och bästa Victor på onsdag! Snälla söta ryggen, funka igen! Får snart panik... Aja, tänkte att jag skulle börja plocka iordning lite grejer till Thailand snart också. Vet inte vad jag ska ha med utöver alla träningssaker. Gah! Känner att jag tar en paus från allt snart, en pre-semester =P Tänkte ta den på fredag å åka in på MC-mässan! Kolla på hojar, dregla lite å träffa lite fina människor! Sweet...

Nu blir det till att hoppa sig varm tills tåget behagar komma. Har försökt ta mig hemåt i snart en timme, går sådär. Blä för sl!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar