onsdag 16 januari 2013

Lite då och nu-bilder =)

Trodde väl aldrig att jag skulle lägga ut bilder av detta slag. Speciellt inte när jag känner att jag har en hel del kvar att jobba på. Men vafan, firar man -15 kg så gör man! Hittade dock inga bilder från där jag vägde som mest. Första bilden jag hittade var från Maj 2012. Jag hade då redan gått ner en del, men det är ju fortfarande stror skillnad =P "nu-bilderna" är tagna alldeles nyss av en nyvaken Ellen så ha lite överseende ;)




Bilden yill vänster är från i Maj 2012. Hade som sagt redan gått ner en del då men
hittar inga andra bilder. Jag va väl liiite kameraskygg när jag va som störst...
Den till höger är från för typ 5 min sen i en återfunnen väldigt skrynklig klänning ^^


Bilden till höger är från i somras. Alltså typ juni/juli 2012. Jag å bror startade en tävling då
som jag såklart vann ;) 74 kg väger jag då... Å den till vänster är Ellen idag på 65.6 kg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar