måndag 28 januari 2013

Konsten att vänta...

I ärlighetens namn så har jag aldrig någonsin varit bra på att vänta. Vill jag göra nåt så vill jag göra det NU! Helst nyss. Tillfredsställelsen att ha gjort det jag tänkt på är större än "nöjet" att vänta. Spänningen som väntan ger suger! Å nej, jag kan inte säga att det känns bättre att göra nåt om det byggts upp en förväntan innan. Så funkar inte jag helt enkelt.

ALLTSÅ! Väntan att det ska bli onsdag är olidlig för mig! Har försökt att sprida ut alla "måsten" och inköp osv inför resan så gott som möjligt. Ändå sitter jag nu här med 1 1/2 dygn kvar och INGET att göra! Vafan Ellen... Har försökt att dra ut på allt men nu e det helt jävla färdigt. Planen för ikväll blir väl att städa och spela. Misstänker att det kommer bli en högst sömnfattig natt men hoppas på att jag kan sova länge imorgon på dan! Annars blir det väl till att... Städa hela lägenheten, igen. Har storstädat den en gång om dan senaste tre dagarna. En gång till skadar väl inte antar jag >_<

Har kört sista passet innan vi åker också. Körde lite ryggrehab hos Jill. Kommer sakna henne och hennes konstant kloka råd. Va nyss på klubben och sa hej då också. Kommer kännas konstigt att träna massa thai men inte gå dit. Haha! Finaste bästa människor!! Men nu blir det till att dra hem å, ja, vänta... Camilla, snart drar vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar