torsdag 3 januari 2013

Sockeravtändning, sömnproblem och Aksel

Tredje dagen på dietandet idag. Huvudvärken har försvunnit till största del iaf, skönt! Är rätt seg i kroppen och trött. Ofantligt trött! Tur att jag inte jobbar förrän på måndag =P Måste nog säga att det ändå gått rätt bra so far. Har varit värre andra gånger. Antar att det är för att jag inte åt socker under så lång tid den här gången. TUR!

Skulle åkt in till Thailändska ambassaden igår med Camilla för att fixa mitt visum. Men såklart så glömde jag att skriva ut min hembiljett samt fixa kopia på passet... So me... Aja, ska se om jag kan fixa det imorgon ist! Får ragga upp nån snäll själ som kan kopiera lite år mig ^^ Nån? Lite halv panik sådär... Antar att hjärnan slutar att fungera när man inte sover så mycket. För det är nåt jag haft dåligt med senaste veckorna, sömn. Har en miljon tankar i huvudet som snurrar i typ 1000000 km/s och det går INTE att varva ner! Senaste veckan har det varit riktigt jävligt. Det är alldeles för mycket kvar att fixa. Alldeles för mycket saker som hänger löst. Det passar INTE in i min livsstil! Jag gillar ordning >_<

Aja, får hoppas på att lite saker löser sig under närmsta tiden så att jag kan få sova igen... Klubben öppnar ju på måndag igen så då får jag iaf träna lite mer =) Längtar! Jag orkar inte tänka konstant hela tiden och kan inte reda ut tankarna. Hinner knappt tänka klart på en sak förrän nästa sak dyker upp i hjärnan och förstör planen för den förra. ORKA!

Idag har jag iaf tagit det rätt piano! Har varit och hälsat på Sandra och Aksel, jävlar va fina dom är! Mina små hjärtan ^^ Fikade, skvallrade och tog en promenad. Skönt att komma bort lite även om det bara är en annan del av stan. Å det är ju alltid lika roligt att få träffa Sandra å Aksel =) Aksel växer som en... Jag vet inte vad! Å idag fick de lite "julklappar" som jag haft hemma ett tag nu. Älskar att skämma bort de som står mig nära! Fina fina ni...

I övrigt inte mycket att rapportera. På måndag är det tillbaka till jobbet igen. Vet inte om jagtycker det är skönt eller ej ännu. Haha! Nä, saknar mina rutiner. Det blir bra ^^ Kommer köra igång med ett axelpass på lunchen och sen FC på kvällen. Sen är vi igång igen! Inte långt kvar till Thailand nu!! AAHHH!!



Aksel i vagnen innan han tvärsomnade =P


Luuulklappar!


Ska SÅ göra Aksel till en rocker ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar