söndag 20 januari 2013

Sista passet!

Blä... Har legat vaken sen halv fem imorse. Har en sån där dag när kroppen känns extra tung och magen känns som om den är 20 storlekar större än vad den egentligen är. Jag å syrran brukar kalla dessa dagar för tjockis-magis-dagar. De suger. Jag lovar! Sista jobbpasset innan semestern också. Den här dagen kan inte gå fort nog!! Spring förbi lilla dagen!

Ryggen är iaf bättre idag. Ska ner å köra ett kättare pass på lunchen sen. Fuskade lite med maten igår när jag kom hem efter min totala skräpdag. Det va värt det. Men idag blir det åter lax! Yepp... Inte länge kvar nu! Har kommit ner under 65 kg, vilket var mitt mål innan Thailand. 64.4 visade vågen igår. Ska köra på nu fram tills jag åker så jag är säker på min vikt sen.

Men nu ska jag nog försöka sova en liten stund till! Ska ju inte upp än på ett tag egentligen. Bleh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar