onsdag 23 januari 2013

Nu får det vara bra!

Nu anser jag mig färdig med allt vad jobb å möten heter! Känner mig färdig och nu tänker jag gå på semester på riktigt! Yay!! Bara hoppas på att mitt fina lilla nattgäng blir någorlunda nöjda med det nya förslaget... Aja, det får jag nog reda på i april ;)

Har fin träningsvärk i ryggslutet idag. MEN! Jag har inte ont sådär som jag haft innan ^^ Håller alla tummar jag har att det ska bli bra inom en vecka! Packandet har gått framåt. Nu är det rast vila på den fronten tills på fredag. Då blir det till att handla det sista och sen är det bara att vänta... En vecka kvar innan vi lyfter. En lång vecka. Har avbokat en del saker för att kunna få tid till att varva ner. Är tillräckligt stissig och stressad över att få allt klart i tid. Och över att jag faktiskt ska flyga. Hatar att flyga! Hoppas på att jag kommer fram utan att typ, dö...

Å på fredag blir det MC-mässa! Wihoo! Love it! Den, "Allt för sjön" och vildmarksmässan är de enda jag besöker år efter år. Allt för hälsan pendlar lite... Så den räknas inte ;) Å det känns ju extra roligt att jag kommer gå med massa fina människor också! Längtar! Å tro det eller ej men på lördag har jag INGENTING inbokat! Gud va jag ska slappa ^^

Men nu säger jag en sak, SEMESTER!! På riktigt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar