tisdag 15 januari 2013

Trasig

Va hos Victor på Totalkropp idag igen. Kaos. Varenda muskel längst ryggraden på högersidan ligger å krampar. Nackmusklerna krampar. Höger häckmuskel krampar. Allt krampar och är stenhårt. Å jag har för ont för att man ska kunna reda ut vad det är för grundproblem. Just nu försöker han bara minska på smärtan. Återbesök nästa vecka för att göra ett sista desperat försök att ha mindre ont tills jag åker.

Man blir ju lite lätt deppig... När äntligen axeln är bra och stabil kommer nästa grej. En teori just nu är att det är pga att jag är väldigt rörlig i ryggen så det ställer orimligt höga krav på kringliggande muskler som måste stabilisera ryggen. Såklart... När jag kommer hem igen blir det till att reda ut skiten ordentligt och bygga upp ryggmusklerna en gång för alla! Orka ha ont hela tiden! Kan axeln bli bra kan resten av kroppen också bli det. För det har jag bestämt ;)

Nu blir det till att åka hem, proppa i lite värktabletter å sen ta lilla Cittran till jobbet. Natt 6/7 skall avklaras. Kommer vara död på torsdag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar