lördag 26 januari 2013

Nu e det nära!

Ja jisses. Inte långt kvar nu! Ska in å handla det sista imorgon å sen e jag ta mig tusan färdig! Måndag och tisdsag kommet bli långa och tråkiga... Men hellre det än att det blir stressiga sista dagar antar jag. Tänkte passa på att träna på FC de sista dagarna också. Hämta hem lite utrustning som ligger i skåpet, frysa kortet och inse hur mycket jag kommer sakna allt och alla där. Ska få in ett pass hos Jill innan onsdag också. Ryggen är mycket bättre men den skapar fortfarande problem. Å då har jag ändå knappt tränat... Aja, bara hålla tummarna antar jag!
Va på MC-mässan igår iaf! Inte riktigt lika bra som de två senaste, men det dög ;) Hittade en del saker som jag helt enkelt blev tokkär i! Typ en jacka och ett par MC-jeans för alldeles för mycket pengar! De fick helt enkelt inte följa med hem... Kanske nästa år...
I övrigt inget nytt. Längtar till onsdag när det bär av. Är nojig som fan å kan fortfarande inte sova. Som vanligt ;) Men i princip allt är packat. Lite träningsgrejer kvar som sagt å lite smågrejer som jag ska handla imorgon. Växla lite pengar ska också göras men det blir också imorgon. Tror nog att jag stannar till i Farsta på vägen hem från FC. Lättare med ett mindre ställe där man hittar än att virra omkring inne i stan...


Från MC-mässan. Jag testar en Harley =P

Den fina jackan som inte fick följa med hem =(
Haha! Testa å ordbajsa... Nu drar jag ta mig tusan till vännerna och käkar middag! Sweet som fan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar