söndag 6 januari 2013

Dör en smula inombords...

Vilken jäkla ledighet... Senaste typ fyra dagarna har jag varit i princip sängliggandes. Ryggen håller på å tar död på mig! Fattar inte varför den ska börja å va dum NU för!! Jag har så inte tid... Ser hur all min planerade träning bara försvinner ut genom fönstret. INTE ok! Först va det förkylningen å nu detta. Vem är det som konstant kastar massa curses på mig?! Vem är det som inte vill att jag ska åka snart?! Antingen så är det nån som veeeerkligen inte gillar mig å inte unnar mig detta, eller så är det nån som veeeerkligen gillar mig å inte vill att jag ska åka av den anledningen. I vilket fall, KAN DU LÄGGA AV?! Haha!

Har iaf varvat sängen med lite spel och flyttpackande. Alla tre saker lika tråkiga och hemska när man har ont. Har iaf beställt tid hos världens bästa naprapat tills på fredag så hoppas att han kan lappa ihop mig, som han brukar ;) Hade velat gå tidigare men jobbar må-to nästa vecka. Typiskt... Får väl hålla tummarna på att det blir bättre ändå. Det brukar bli bättre när jag tränar så ska testa den imorgon. Blir ett lättare axelpass på lunchen och sen förhoppningsvis FC på kvällen. Väldigt beroende på hur ryggen mår efter en dag på jobbet! En bra sak är iaf att spänningshuvudvärken beslutade att ge med sig efter tre dagar! Mycket bra! Det räcker med att ha ont i rygghelvetet.

Har dock fortfarande hopp om att kunna träna när jag kommer till Thailand! Det kommer bara bli lite tuffare än om jag hade kunnat träna inför Thailand. Men det får gå ändå! Jag SKA åka. Jag SKA träna. Jag SKA matcha. Finns inget annat! Så enkelt är det. Punkt.

Vägde mig idag btw. Första gången sen innan jul. Va lite nojig men verkar som om jag har skött mig hyffsat under jul och nyår =) 1.7 kg kvar till den vikt jag hade satt som mål till Thailand, känns som om jag LÄTT kan fixa det på tre veckor! Go me! Kollade statistiken och jag har snart gått ner 15 kg sen januari förra året =) Så. Jävla. Bra. Helt enkelt. Det har inte gått fort. Det har inte varit enkelt. Men det har gått! Man får tänka på att jag även lagt till med lite muskler, så det är ju extra bra ;)

Men nu har jag suttit alldeles för länge redan! Ryggen skriker... Dags att röra lite på sig igen. Imorgon är det jobb som gäller, får se hur det går...



Flyttpacka måste va bland det tråkigaste som finns...


Högst dålig bild, men det va iaf innan min braiga biodate igår ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar