söndag 13 januari 2013

-15 kg!!

WIHOO!!!

Idag hände det! Helt fantastiskt!

Skulle hoppa in i duschen och såg kanten på vågen. Tja, varför inte. Hoppade upp och höll tummarna. Fick en chock när jag såg siffrorna. 66.0 kg. Skrek rakt ut när jag insåg att jag nu gått ner mina 15 kg sen januari förra året! Nästan prick ett år senare hände det.

Jag kan inte i ord beskriva hur glad jag är! Eller hur peppad jag är att fortsätta forma om min kropp. Motivationen kom tillbaka med 110% och jag längtar till att få se vågen stå på 65.0 vilket är mitt mål innan jag åker till Thailand!

Kommer leta rätt på lite gamla bilder i dagarna så att ni får se skillnaden å även ta lite dagsfärska så att ni som inte sett mig kan jämföra ^^ Men just nu hinner jag inte. Ska snart åka till jobbet, blev bara så JÄKLA glad! Nu blir det till att lägga upp lite nya mål! Trodde ju aldrig att jag skulle lyckas gå ner 15 kg så har inte satt upp några nya mål ännu förutom det till Thailand.

Säger bara en sak,
GO ME!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar