måndag 16 juli 2012

Trött, hungrig och lite abstinent...

Har varit förvånansvärt lugnt på jobbet idag. Det känns konstigt och man sitter på helspänn hela tiden eftersom det BORDE hända något snart om man tittar på den senaste månadens trend. Men icke. Det va lugnt och fint nästan hela dagen. En liten incident framåt eftermiddagen, men inget allvarligt.

Dock så missade jag mitt tåg hem, så fick vänta rätt länge på nästa. Damn you sommartabellen!! Ja ja, snart hemma nu iaf... Är rätt trött och hungrig. Hoppas på att det finns mat hemma! Lite sockerabstinent är jag också, men inte heller så farligt. Mystiskt... Kort och gott en ganska grå och medioker dag idag... SKÖNT!!

Tyvärr blir det inget FC idag. Foten och knät behöver vila. Hoppas på att det känns bättre tills på onsdag! Är ju en vecka där jag har grymt lite tid till FC ändå pga sena kvällar på jobbet. Famn you sommarschema!!

P.s. Jag älskar sommaren ändå ;) D.s.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar