tisdag 10 juli 2012

När den mentala statusen får sig en törn...

Jag tycker att det är svårt att gå från ett PT-pass och känna "Fan va bra det gick!" Att under en timme få höra om exat alla fel man gör är inte alltid det enklaste att tackla... Iaf inte för mig.

Jag blir så fantastiskt förbannad på mig själv. Inte för att jag gör någonting lite galet, utan för att jag gång på gång gör samma fel. Over and over again... Alla har saker de behöver jobba på, men poängen är väl att man ska bli bättre? Att man ska uppmärksamma sina brister/fel och sedan rätta till dem?

Ha!!

Inte Ellen! Hon får påtalat att hon gör fel, hon säger ok, och sen gör hon EXAKT samma fel igen! Jag är inte bara trögtänkt, jag är dum i huvudet också!

Behöver ladda om lite. Känna efter, tänka om och sen försöka igen. Och igen. Och igen. Och till slut kanske jag gör rätt!! Men just nu tänker jag åka hem och sura. Vara lite arg på mig själv ett tag å sen kan jag kritisera mig själv på ett mer resonbelt plan. Som vanligt ;) Å imorgon blir det löpning och lite armhävningar så kanske även konditionen och armarna blir lite bättre också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar