tisdag 24 juli 2012

Cykelmek och shopping =)

Asså, jag måste erkänna en sak. Jag säger ju alltid att jag inte gillar att shoppa. Jag har kommit på att det inte är helt sant. "Att shoppa" innebär ju "att köpa saker" och DET gillar jag ju! Idag tex så bestämde jag mig för att börja mecka isär min cykel som stått ute i typ 2-3 år utan att jag rört den. Anledningen är att jag tappat nyckeln och alltså inte kan få upp låset... Men nu har jag bestämt mig för att fixa iordning cykelt och helt enkelt kapa av låset!

Så idag plockade jag av framdäcket och bromsbeläggen. Studsade genast hem för att kolla ut vad jag ska ha för grejer! Beställde nya Continentaldäck, Raceking, samt nya fina v-bromsar =) Den kommer bli så fiiin min cykel! Om typ ett år när jag e färdig ;) Ska lämna in den i vinter för att få växlarna justerade också...

Jag tog


Inte så fin för tillfället, men snart så!



Jag tog mig även en promenad till Ica för att hämta ut ännu ett paket som kommit till mig! Det här paketet innehöll en massa Americolor-färger som jag verkligen väntat på! Fick dem till ett riktigt bra pris och det är alltid roligt med många olika färger till framtida bakning ^^ 150 pix fick jag ge för alla dessa färger =))


12 nya fina färger att leka med =)

Snart ska jag ge mig in till stan och handla en ny blender också! Yay! Den jag har börjar bli trött och blandar inte runt allt ordentligt. Dessutom är den ganska liten också... Så nu e det dags för en ny!

Som sagt, jag tar tillbaka mitt uttalande, jag älskar att shoppa! Jag gillar bara inte att shoppa kläder och "tjejsaker" ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar