söndag 15 juli 2012

Hur jag spenderar min dagen-efter-dag...

Hur många sätt kan man spendera sin dagen-efter-dag på? Tja, de flesta verkar ligga hemma, antigen på soffan eller i sängen, och må lite halvrisigt. Nån skulle visst åka till Ikea. Vissa tyckte det va smart att jobba. För mig fanns det bara ett alternativ, FC! Vad annars liksom ;) Sparringpass kan man ju inte missa hur som helst! Haha!

Kom iaf hem fem imorse efter en fantastiskt trevlig kväll med kollegorna. Sov väl en kvart senare men klockan nio tyckte tydligen grannarna att jag skulle gå upp, tror det va sågen som drog igång då... Konstigt nog va jag inte särskilt trött, så hoppade upp och tog mig en dusch. Sen va det bara till att chilla tills det va dags för FC!

Helt ok status efter att bara ha sovit fyra timmar
efter en jävligt trevlig fest igår!
Nu är jag på väg hem efter en timmes sparring utomhus. Det va jäkligt skönt att få byta miljö lite! Dock fick jag ett trasigt knä med mig hem. Fastnade i ett svep och kände hur hela knät vreds om. Helvete va ont det gjorde! Grät en skvätt och linkade sedan hemåt igen. Självklart så va det mitt dåliga knä som fick sig en törn, vad annars... Svullet å jävligt just nu, men hoppas på att det snart blir bra igen!!

Behöver verkligen se till att hålla upp min gard, vara mer aktiv och variera mig mer. Som vanligt =P Men en sak som jag märkt blivit markant bättre är iaf mitt flås. Blir inte alls lika trött lika fort och min andning är sjukt mycket bättre! Nööööjd! Nu blir det till att softa på soffan och ta hand om mitt knä...


Dagens sparringgäng =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar