måndag 16 juli 2012

Att börja om

Det känns lite som att börja om idag. Sen FF tog slut har jag slarvat en heeeel del med maten och tyvärr även med träningen. Så det är nog dags att börja om så det blir lite ordning igen ;) Nya mål måste sättas upp så det finns något att kämpa mot helt enkelt. Jag är inte alls lika bra om jag inte får något att kämpa mot... Måste bara komma på något >< Men till att börja med så kör jag denna veckan ut utan socker. Får vänta lite med FC och löpningen ett par dagar då min fot och mitt knä inte mår så bra efter gårdagens sparring. Båda är svullna och gör fantastiskt ont. Det får bli gymet tills det känns bättre helt enkelt! Lite surt då jag verkligen kommit igång med löpningen och sett fram emot löppassen på senaste tiden. Men men, kroppen måste hålla också!

Det är en rätt tuff vecka som väntar nu också. Ska jobba 6/7 dagar så jag hoppas verkligen att det lugnar ner sig lite på jobbet nu. Det är även "personalbyte" idag också. De som inte haft semester gick ju i fredags och de andra kommer tillbaka idag. Semesterkoma eller pigga och utvilade? Återstår att se ^^ Funderar på om jag ska ta typ två veckors semester direkt efter att alla kommer tillbaka och semesterperioderna är slut. Behöver vara lite leeedig! Får se hur det blir.

Idag blir det iaf jobb till stägning, sen hem och sooova! E så trött trots att jag precis varit ledig i två dagar... LÄngtar tills onsdag och ledighet redan =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar