onsdag 11 juli 2012

Backträning from Hell...

Onsdag!
För er som inte visste det ;) Börjar inte jobba förrän 10.30 idag så fick lite sovmorgon. Har ju velat fram och tillbaka om jag skulle gå till gymet idag eller inte, men efter gårdagens PT-pass inser jag att jag är i störst behöv av att förbättra min kondition! Så jag kom å tänka på det "lilla" santaget som ligger alldeles bakom oss och begav mig ut dit imorse. Det finns en riktigt seg backe där och att det är sand som underlag gör det inte direkt enklare. Mycket bra ;)

Så joggade dit och hann ångra mig ett antal gånger innan jag kom fram. Men det va bara att bita ihop och köra! Hade planerat att ta mig upp på toppen 10 ggr innan jag gav mig, men se det hanns inte. Jag va mycket långsammare än vad jag hade trott och fick ge mig när jag kommit ner den sjunde gången. tre gånger för lite, men klockan va mycket så jag fick skamset gå hem igen. Det är helt klart så att jag måste gå dit oftare ;) Kan ju inte låta lite sand och en backe besegra mig! Haha!

Men snart ska jag ta mina brännande ben och lungor till jobbet och ikväll blir det FC! Näst sista gången den här veckan. Imorgon är vi bortbjudna på middag. Lite drygt eftersom jag faktiskt slutar fyra imorgon och hade hunnit med ett tidigt pass, men men. Ibland får man allt ta å ge sig för "husfriden" ;)
(Skojar älskling!)


Den är värre än vad det ser ut på bilden, jag lovar...
Innan jag började hanka mig uppför...

Tur att man inte blir smutsig eller så =P

Rena å fina skor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar