tisdag 31 juli 2012

Egoboost!

Check! Grymt bra dag idag! Har ju gått lite knackigt med träningen och förra veckan blev det näst intill ingen alls... Men imorse tvingade jag mig ur sängen strax innan fem och gav mig ut i löpspåret! Hade förväntat mig tunga ben och en ytterst ansträngd andning. Men ack så fel jag hade! Tog mig runt mina fem kilometer väldigt avslappnat och fint. Hamnade tom under 30 min :))

Nöjd och glad begav jag mig till jobbet och tog mig igenom dagen utan större problem. Laddade sedan om och begav mig till klubben. Hoppade in på ett nybörjarpass där det blev mycket grindtekniker. Vilket passar mig alldeles utmärkt! Det blev enkla kombinationer där jag fick tid att tänka på allt som Alex tjatat på mig om. Det sitter verkligen inte, men bara det att jag TÄNKER på allt jag ska rätta till är ju ett stort framsteg! Och att jag DESSUTOM börjar få lite ordning på mina backkicks gör att det blir en självförtroendeboost som heter duga!

Check på den dagen! Har dessutom varit bättre med kosten idag, vilket såklart också känns skönt.

Håller även tummarna att min bror hunnit köpa mitt däck idag. Vill kunna alternera morgonträningen lite och är grymt sugen på att cykla! Dessutom skulle mitt knä säkerligen uppskatta att slippa löpningen. Det mår inte så bra alla dagar...

Våga älska FC ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar