onsdag 11 juli 2012

Jag hatar sommarkläder...

Det börjar bli riktigt varmt och skönt ute nu, vilket jag fullkomligt älskar! Dock är det hög tid att plocka fram sommarkläderna nu också, vilket jag fullkomligt hatar! Ärligt talat, ALLT syns i sommarkläder! Trots att jag gått ner över 10 kg så känns det ändå inte särskilt roligt att inte kunna bylsa på sig massa kläder som döljer det mesta och lite till.

Sommaren ska alltid representera de bra sidorna av livet, hur alla stortrivs. Men sanningen är att den är fullproppad med ångest. Jag tvivlar starkt på att jag är den enda som har ångest över att behöva visa mig ute i sommarkläder, som "ska" vara så fint och gulligt.

ÅNGEST!!

Säger bara det... Jag kan nog sätt på mig vilka så kallade sommarkläder som helst och ändå känna ångest. Å nej, det spelar ingen roll vad folk säger, eller inte säger för den delen. JAG anser att jag fortfande ser ut som en... Barbapappa!

Poängen är ingen speciell egentligen... Jag känner bara att jag vill spy ut min galla på obekvämhet och ångestsymptom. Allt på grund av, ja, nåt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar