måndag 9 juli 2012

Tack Sandra och Kadir!!

Finaste Sandra ringde när jag va på väg hem från träningen och frågade om vi ville med på bio. Ringde direkt Alex som va på direkt! Efter lite roddande så hade vi bokat fem biljetter på Heron för att se "The hunger games". Vi slängde i oss lite pizza och drog även med oss lillebror till Heron. Mötte upp Sandra, Kadir och Sandras mage! Det börjar verkligen synas nu :)

Tyckte nog filmen va ok. Kändes lite som en ripoff av Battle Royal, fast inte lika bra. Men eftersom sällskapet va super så blev det super iaf! Ha ha!

Nu är vi på väg hemåt och jag funderar på morgondagens träning... Orkar jag ta mig till gymet eller ska jag försöka mig på att kapa tiden på 5 km ytterligare? Hmm... Vid fyra blir det iaf PT-pass å sen eventuellt ett pass till, beroende på hur trött jag är, ha ha! Det är ju så sjukt varmt på klubben så man blir så jäkla varm och trött... Får se helt enkelt :)

Fick hela baksätet för mig själv på vägen hem =) Niiice...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar