onsdag 4 juli 2012

Eftermiddagen from hell

Skulle ju haft PT-pass idag klockan 16.00. Så. Höll på att pyssla hemma när jag plötsligt ser att klockan är fem i tre, tåget går fem över tre. Pannkaka. Sliter åt mig väskan och springer till tåget. Missar den med typ 0.3 sekunder. Pannkakaaa! Fick helt enkelt höra av mig och säga att jag inte skulle hinna till passet. Vi kom överrens om att jag skulle komma in och köra den tiden som var kvar på passet, vilket skulle bli ca 30 min. Men såklaaart vamitt nästa tåg, som gick 30 min senare pga sl´s fucking jävla sommartabell, 20 min försenat. Jahopp... Dock så ringde Kristian från klubben och sa att just den timmen faktiskt var dubbelbokad, så det blev ju rätt bra ändå =) Jag fick "behålla" min timme till en annan gång, killen som också kom till 16 fick köra och vår PT, Alex, fick betalt den timmen också =) Smutt!

Så det blev "bara" ett pass idag, ett avancerat. Det va länge sen jag körde det och tycker att det är rätt roligt. Inte så mycket fys men mycket tänka och ofta nya saker =) Man får alltid kämpa med det man har svårt för.

Idag blev det mycket clinch och sen blev det lite avslutande sparring. Körde med Camilla och fick verkligen ta det lungt. Hon e ju så liiiten ;) Börjar komma underfull med hur jag ska komma in med boxningen och börjar bli lite mer trixig med den. Jag inbillar mig att mina banor börjar bli bättre men vete tusan om det stämmer, tycker a´tt jag fortfarande jämt får bastning för dem, haha! Ja ja, det löser sig snart... Ska nog börja läga ihop boxning och sparkar nu och bara försöka göra det mer ordentligt än vad jag gjort tidigare och se hur det funkar!

Efter träningen blev det till att äta ute! Gott som tusan =) Bakad potatis med skagenröra fick avsluta dessa "ätardagar". Jag skulle egentligen ha en vecka, men jag struntar i de sista två dagarna. Jag har bara mått illa och ätit alldeles för mycket bara för att. Bleh... Imorgon börjar jag nya eran med lite löpning och sen FC-date med Camilla klockan 16 =) Wihoo!

Från maratonet i våras =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar