måndag 9 juli 2012

Svettig, trött men nöjd =)

Yep! Tog mig an den nya löpslingan efter tre dagars träningsuppehåll! HAde tänkt att ge mig ut innan det blev så varmt, men så blev det visst inte... HAlv elva drog jag å det va sjuuukt varmt! Men jag klagar inte! Hellre 26 grader varmt än -26 grader askallt =)

Iaf, trots värmen så sprang jag på helt ok. Körde samma slinga som sagt och kapade tiden från förra gången med 4 min =)) TEstade dessutom Runkeepers coaching eftersom min ipod ligger kvar på klubben. Det va rätt skönt att veta hur långt man hade kommit, speciellt nu när jag har bytt slinga. Känner ju inte riktigt igen mig hela tiden och vet inte hur långt jag har kvar på slingan. Men nu hade jag en röst i lurarna som uppdaterade mig var femte minut om hur längt jag sprungit samt hur fort det gått (genomsnittlig hastighet). Jag lyckades tom öka hastigheten på slutet =)

Nu ska jag dock ta mig en dusch och sen pyssla lite hemma innan det är dags för FC. Nån som ska köra klockan fyra i eftermiddag?!

Lite lätt röd i ansiktet efter att ha sprungit i värmen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar