onsdag 18 juli 2012

Fantastiskt!!

Ärligt talat, vissa dagar bara ÄR bättre än andra!! Vaknade rätt utvilad idag vid fem. Hoppade upp och gick ut på en 5km promenad (jag hatar promenader men måste ju bara vinna utmaningen...). Trots att det va rätt så kyligt ute så sken solen och det va fantastiskt vackert i skogen! Soft start på dagen...

Åkte till jobbet, på övertid, och smällde av 9 h utan större problem. Det känns verkligen som om jag har kommit tillbaka 110% nu! Hade riktigt roligt med kollegorna och klienterna var för ovanlighetens skull lugna!

När jag klev ut från jobbet så sken solen igen efter allt åskande, blixtrande, regnande och haglande. Åkte till klubben och hade bestämt mig för att göra ett riktigt bra pass!!

Tyvärr så blev jag fort trött, antagligen eftersom jag inte hade ätit sen lunch klockan tolv. MEN, å det är ett STORT men, så satte jag ta mig fan varenda backkick utom en! Eller, satte den riktigt hårt men missade mitsen och satte den klockrent i säcken bredvid, haha! Har tyckt att det gått så dåligt så länge nu att jag börjat tvivla på mig själv rätt ordentligt. Men idag vann jag lite ny makt över mig skälv! Jävligt bra jobbat Ellen!

På vägen hem stannade jag till på Pressbyrån och ett nytt nummer av min favotidning hade kommit in!! Sweet!

Å för att avrunda denna dag så fick jag nyss ett sms som sa att när jag kommer hem så står det en av mina favomåltider färdig på bordet!

Ärligt talat, är inte det en fantastisk dag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar