torsdag 5 juli 2012

Måste bestämma mig!

Måste verkligen bestämma mig för vilken viktklass jag ska köra i framöver... Velar hela tiden om vad jag ska sikta på. -70 är väldigt bekvämt eftersom det är det jag väger nu. Ingen bantning alls =) Dock så finns det inte så många tjejer i den viktklassen... Jag har ju en del kilon att jobba bort till -65 men där finns det många fler tjejer att möta och jag tror att jag skulle vara starkare i den klassen. Men frågan är jag hinner få bort minst fem kilo bara sådär... Gaaah! Va ska man göra...

Ja ja, va iaf på FC idag och körde ett pass med Camilla. Vi va båda väldigt tunga i benen och det mesta gick i slowmotion. Haha! Ja ja, ibland har man såna dagar. Å efter dagens dust med terrängspåret så är det nog inte så konstigt! Nu blir det till att vila från FC tills på måndag. Jobbar hela helgen så hinner ju inte dit...

Lite sliten efter dagens pass =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar