onsdag 18 juli 2012

Första kilometrarna avklarade!

Yepp! Ställde klockan på 05.00 för att hinna upp och promenera innan jobbet. 5.11 km powerwalk blev det =) Najs! Ligger bara 0.07 km efter Peter just nu ;) Hoppas på att jag kommer orka gå en timme när jag kommer hem efter FC ikväll också. Tid finns alltid, det är bara att ta bort min filmtimme innan sängen så *poff* så finns det tid! Dessutom slutar jag tidigt idag så kommer inte bli supersent hem heller!

Det va ganska kallt idag, känns iaf inte på temperaturen att det är högsommar nu... Jäkligt tråkigt. Men men, det är sjukt fint när solen är på väg upp! TOg några mysiga bilder idag också! Nöööjd...

Just ja! Igår så fick jag även plötsligt låna en cykel till tjejvättern nästa år! Smutt som tusan! En vit räsercykel kommer det att bli ist för min röda MB. Hehe, kan va värt =P 2014 räknar jag med att genomföra hela vätternrundan, men då ska jag tusan ha en egen räsärcykel!

Men nu blir det duschen å sen jobbet! Wihoo!


God morgon världen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar