torsdag 30 maj 2013

Tiden vill inte gå framåt...

Den står till! Alltid annars så springer tiden ifrån mig utan att jag ens nästan hinner med. Men nu när man vill att tiden ska gå fort, då går det tusan i mig i snigelfart! Sucka... Å det hjälper ju inte att det är torsdag heller då alla "vanliga" människor är på jobbet *surar*

Tog mig iaf en sväng till Handen och handlade lite grejer till helgen. Eller, egentligen va det bara gummisnoddar och gelé till flätorna som va det jag behövde handla. Men passade såklart på att handla lite andra saker också ;) Tre nya nagellack fick följa med hem idag! I tre nyanser jag aldrig trodde jag skulle kunna tänka mig kladda på naglarna! Men nu sitter första färgen där and I love it! Hehe... Mina fina nya böcker hade också kommit så tog en sväng rakt åt andra hållet och hämtade ut tre förhoppningsvis underbara böcker. Den jag redan börjat läsa är Igor Ardoris bok "Självförsvar - Lycka och att lyckas". Har bara kommit några sidor men gillar den redan! I och med dyslexin så går det inte så fort för mig att läsa och jag tappar fort fokus och koncentration (fast det är inte pga dyslexin iofs...) så det passar mig utmärkt att läsa en bok som man ändå bör ta pauser från för att ge sig själv tid till reflektion! Det blev dock lite övermäktigt att klara av att läsa just denna dag så slog igång mitt x-box som jag inte rört på jag vet inte hur länge. Rotade fram senaste Tomb Raider som min bror köpte straxt innan jag åkte till Thailand. Tänkte att nu kan jag ÄNTLIGEN ge mig lite tid till att spela! Gissa vad? Jag tröttnade efter fem minuter... Som vanligt. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderade på att gå på bio ett tag, men jag har ju svårt att sitta still på bio i normala fall så insåg att det va en dum idé. Så nu e jag återigen rastlös och funderar på vad jag ska hitta på nu. Inte ens katten har lust att mysa med en rastlös Ellen. Tack för den du katt!

Aja, hittar väl på nåt snart =) Imorgon bär det äntligen av till Falun tillsammans med mina fina fightingsystrar! Sen kan vi ju sitta och roa varandra och jämföra tävlingsnerver på vårt hotellrum sista kvällen ^^ Sen smäller det ju på lördag och på söndag ska jag ha en riktig jävla ÄTARDAG utan dess like hos fina Zandra m familj! Love... Ni får säkert en uppdatering imorgon kväll när jag borde sova men inte kan blunda ens ;)

"I´m gonna SHOW you how great I am!"

 

I just had to!
 

Bara att hugga in!
 

Det blev en gedigen liten hög...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar