fredag 17 maj 2013

Vadå misslyckas?!

Ah, härliga frihet! Det är nog få som kan ana vilken frihet det innebär för mig att må så bra igen. Jag vågar saker igen. Jag vill saker igen. Det är så vansinnigt skönt kan jag lova! Att kunna göra det jag brinner för. Att våga kasta mig in i något där utgången är så sjukt oviss. Det är en frihetskänsla utan dess like. Att slippa vara rädd. Att slippa tänka "Jag kan inte" pga olika negativiteter i min hjärna.

JAG KAN VISST!
 
Idag har min anmälan till skolan gått igenom. Den 25/10-2013 Så börjar jag den resan! Jag är så otroligt motiverad och överlycklig över att jag tog den chansen!
Den 1/6-2013 går jag min första b-match i Sverige. Jag är så sjukt övertaggad och jag är helt lyrisk över att jag fick en match!
 
Igår fick jag frågan om vad jag gör om jag misslyckas med mina planer. Jag funderade en sekund och ställde sedan motfrågan "Vadå misslyckas?!" Jag kan sträcka mig till att jag kanske inte kommer att lyckas lika bra som jag hoppas på, men misslyckas? Misslyckas kan jag bara göra om jag inte tar chansen. Hur det än går så vinner jag genom att gå den här utbildningen. Jag kommer få så mycket kunskap och erfarenhet inom kost och hälsa att jag omöjligt kan misslyckas med det. Jag fattar egentligen inte frågan... Inom thaiboxningen kan jag inte misslyckas. I värsta fall så kan jag förlora min nästa match. Men även där vinner jag ju massor med erfarenhet och även om jag HATAR att förlora så kommer jag kunna gå hem, träna hårdare och lära mig mer om mig själv och sen komma tillbaka starkare, bättre och vinna. Hur i hela friden kan nåt bli ett misslyckande? Man misslyckas bara om man slutar att försöka. Å ni som känner mig vet ju att sånt håller inte jag på med ;)
 
Så för att klara av att "inte misslyckas" så är backträning inplanerat tills imorgon! Hammarbybacken here we come! Haha! Kommer kräkas minst två gånger. Sen dr jag kanske. Men det är det värt ;) Ska även åka på MC-klubben Rapidos "MC_mässa imorgon". Lägligt nog så ligger de precis vid Hammarbybacken! Haha! Perfa! Hojen in på förmiddagen (håll tummarna för sol nu bara...) och sen på eftermiddagen så blir det att knalla över till Hammarbybacken och slita för att sen ta hojen hem. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det med ombyten å så, men det löser sig på nåt sätt ;)
 
Sen avslutar vi helgen med att köra "Singel-klubben lagar mat" hos Kristian på söndag. Laga nyttig mat, bakar lite goda nyttigheter och testar proteinbars. Kul att slippa laga egen mat hemma ensam hela tiden =) Bra initiativ!! Ska kolla upp lite vad jag ska bidra med bara. Morotskakan ligger ju högt på favvolistan så det är ju en rätt bra idé ;)
 
Uppdaterar med bilder imorgon =)
 
 

Word...

 

Imorgon ser ni oss tre i Hammarbybacken ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar