torsdag 16 maj 2013

Life is so freak´n AWSOME!!

Dagen hade nog fan inte kunnat bli bättre. Alls. Eller, typ inte iaf ;) Bestämde mig för att ta en vilodag idag då min kropp kändes rätt sliten och jag faktiskt redan kört 6 pass hittills den här veckan. Så har gått runt hemma och myst och mått bra! Belönade min 20-kilos viktnedgång med ett par tights som jag velat ha sååå länge men inte ansett mig kunna ha då jag varit för tjock helt enkelt. Men nu är de beställda och kommer i slutet på nästa vecka =) Passade dessutom på at beställa lite roliga saker från Fitnessguru. De har kommit md ett nytt proteinpulver som har smaken "Rockyroad". Måste ju vara helt awsome! Så den fick följa med ner i varukorgen tillsammans med lite kokosolja, jordnötssmör samt proteinpulver med smaken "French vanilla". När jag så satt framför min dator vid mitt högst provosoriska "kontor" (köksbordet... Inte helt optimalt med tanke på hur många timmar jag ändå sitter å jobbar vid datorn...) så ramlade posten in och min kod till mitt kort kom ÄNTLIGEN! Så nu kan jag handla helt själv! Haha! Har även fått svar från skolan och jag kan börja redan i oktober och blir i så fall klar i slutet på januari 2014. Helt perfekt! Och de sista papprena från banken kom idag också så nu är lägenheten helt min och lånen är numera bara mitt bekymmer.

Dessutom har min bror tagit sig i kragen (efter att jag blivit lite lätt irriterad och mycket argt spacklat och slipat i hans rum i några dagar...) och snart är det faktiskt dags att måla i hans rum! Det tog tid men det va fan inte mitt fel ;) Snart kanske jag får tillbaka mitt datarum!! Ska bli så skönt att sitta vid mitt högst oergonomiskt köksbord...

Å sist men INTE minst så kom jag just hem efter ett bankmöte där jag fått en rad positiva besked! Kommer kunna finansiera mina studier men ändå så blir månadskostnaden märkbart högre! Så när jag sa hej då till min "bankman" så sa hon bara "Spring hem och anmäl dig till den där utbildningen nu!" Hur awsome är inte det?! Han va dessutom GRYMT imponerad över hur långt jag tänkt när det gäller det här. Utbildning, finansiering, framtidsutsikter osv. Jag har ju redan en plan klar och dessutom några reservplaner. I´m so fucking good...





Här är iaf de byxor som jag beställt =)
Fast jag har beställt dem i grått.
Kommer "som ett brev på posten" nästa vecka! Wihoo!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar