måndag 29 oktober 2012

Täääävling!

Haha!! Jaa, jag behöver att mål! Jaa, jag har ju Thailand såklart, men jag äääälskar tävlingar! Så en extra pepp är ju aldrig fel för att uppnå vissa mål inför Thailand ;)

Så till tävlingen då!

Ellen vs David

Jaa, jag vann ju den förra tävlingen =))
Den gången så va det ju bara en månad det handlade om, så man hann ju inte med så mycket. Den här gången så handlar det om 90 dagar! Starten går idag!

MAN KAN HINNA MED MASSOR PÅ 90 DAGAR!!

Jepp! Nu jävlar lilla lillebror, dags att krossas igen!

Planen är att jobba hårdare på kosten, lägga in mer lågintensiv träning och sen bara köra gärnet =))

Så nu får alla hjälpa till! Försök inte muta mig med socker eller dålig mat! Uppmuntra mig inte till vila! Hjälp mig att köra 150% jämt och hela tiden. All fucking in...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar