torsdag 25 oktober 2012

Nu rör det på sig!

Jepp jepp! Har kommit igång ordentligt med rehabträningen för axeln. Den e klen, den e svag men den kommer bli grym! Pratade med min naprapat idag också, det kan va så att det inte är något trasigt! Ska dit på torsdag igen för lite ny smärta ;) Håller alla mina tummar! Va hos Jill idag också. Sjukt roligt! Har även fått lite nya övningar för axeln som jag ska göra. Ska försöka köra en liten stund varje dag med de resurserna jag har så att det blir starkt och bra så fort som möjligt! Det finns tydligen hopp om att den kommer bli mycket bättre tills Thailand. Å så ska vi knåpa ihop ett program som jag kan köra några dagar i veckan när jag är där nere!

Å kosten går bra! Faktiskt! Trodde inte att det skulle gå så enkelt =) Tror dock att jag får i mig lite för lite, men jag försöker iaf å inget socker i sikte! Börjar må mycket bättre nu också. Sweet. Kommer SÅÅÅÅ nå alla mina mål jag satt upp innan Thailand!! Har Ellen bestämt sig för att det ska bli på ett visst sätt så kommer det att bli så! Haha! Hoppas bara på att jag kan få jobba lite mer nu också så att jag slipper snåla som en gris när jag e i landet där borta...

Men nu ska jag äta värsta goda maten å sen blir det film för resten av kvällen! Imorgon är det ytterligare en ledig dag, fast jag hoppas såklart att de ringer så jag kan få jobba!!

Saknar FC så imorgon tänker jag köra på
och hoppas på att axeln håller!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar