fredag 19 oktober 2012

Älskar´t!

Håller på å knåpa ihop lite nya träningsprogram. Känner att jag ofta saknar struktur när jag tränar på egen hand... Men efter att jag testade att lägga upp ett mer strukturerat pass sist jag va i polisgymet å när det funkade så sjukt bra, så inser jag att jag behöver göra fler program! Haha!

Så eftersom jag har vilodag idag har jag surfat runt bland lite bloggar och kikat efter lite inspiration och övningar. Har hittat en hel del faktiskt =) Både som jag kan ha när jag kör helt utan redskap samt när jag är i gymet och kan använda mig av vikter å maskiner. Ska alldeles snart börja bläddra i alla mina tidningar och leta bra grejer där också. Jag älskar verkligen "Fitness Magazine". Seriöst en av de bästa träningstidningarna just nu! Fick dessutom nya numret idag =) Sweet... De har massor med tips på övningar man kan göra. Både hemma och på gymet. De har nästan alltid hela program av olika slag. Å massor med bra och goda recept på bra mat.

Just Love it!

Inte detta nummer, men har denna ocså, grym!

Men nu ska jag leta vidare! Skicka gärna tips om ni har några killer övningar ni vill dela med er av! Kom ihåg, inte axlar bara ;) Å gärna såna som inte krä någon form av utrustning =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar