måndag 1 oktober 2012

Jag har en sån bra plan med mitt liv just nu ;)

Har under den senaste tiden funderat på om jag inte borde ha en plan med allt som händer runt omkring mig just nu. Stapla upp lite vad jag vill å vad jag ska göra och vad jag inte borde göra. Idag kom jag fram till min bästa plan någonsin! Fram tills Thailand tänker jag mest flyta med strömmen ;) Försöka rehabilitera min axel, träna, jobba och knyta ihop alla lösa trådar. Å resten av tiden bara flyta med! Det är för mycket som rör på sig överallt å jag har varit så sjukt planerande och ansvarstagande de senaste åren att jag tänkte att det är nog dags att bara glida lite.

Det är några stora frågor som hänger som måste fixas, resten får bara bli. Släppa lite på kontrollen ch bara köra på! Det verkar ju funka för så många andra, så varför inte?! Släppa almenackan ett tag och chilla ^^

Bra plan va?! JAg å en kollega på jobbet säger ofta att det är alltid det spontana som blir bäst. Så nu Annika så tänkte jag testa att leva efter det också =) Det här KAN ju bara bli BRA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar