fredag 26 oktober 2012

Mer än en sak kraschade idag...

Ja, för den som lyckats missa så har min tvättmaskin rasat idag. Är redan tillräckligt arg så orkar inte med en längre utsvävning än följande:

Jag har torkat upp säkert 50 liter vatten från golvet och min tvättmaskin funkar fortfarande inte...

Det sura med allt, förutom att jag nu inte kan tvätta mina kläder, va att jag fick ställa in dagens aktiviteter... Gaah!! Trots min vansinniga träningsvärk i häcken så hade jag MINST sagt sett fram emot att få åka till klubben å köra ett pass! Men icke... Hade även sett fram emot att gå på bio med en gammal vän, men det blev till att torka upp vatten... Jaja, va fan ska man säga.

Har iaf lagt upp träningen för ett par dagar framåt:

Lördag: En liten sväng på löpbandet. E ju jobbhelg så hinner inte med så mycket mer...
Söndag: Axelrehab
Måndag: Konditionsträning och FC
Tisdag: Jill-döden
Onsdag: Får se hur axeln mår då!

Torsdag är det iaf naprapaten som gäller, så får se hur resten av veckan blir! Nästa helg e ju också en jobbhelg, får se hur allt blir då! Tokpepp att fortsätta med massa träning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar