söndag 21 oktober 2012

Så mycket skräp!

Jisses va skräp jag har satt i mig denna helg! Alkohol, pizza, hamburgare, pommes, cola, godis and so on... Men det va värd det! Men nu blir det skärpning! Ska börja planera mina kaloriintag i förväg ett tag. Vara noga med att ha matlådor redo så slipper jag hålla på å räkna massor efteråt å försöka komma ihåg va jag ätit. Ska göra upp ett schema i förväg där allt är vägt och uträknat!

Iom detta har jag inte bara underlättat dagarna, utan även skaffat mig en ny kvällsrutin ;) Å nåt att göra :) Nästa ätar dag blir den 4:e december! Vi ska iväg med jobbet då så då måste man få fuska lite ;)

På tisdag ska jag även testa att köra på klubben igen! Som jag har längtar!! Men idag har det varit städning som stått på schemat! Har försökt få bror att hjälpa till men det gick sådär =P Nu ska jag kolla Futurama!! Wiiee!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar