lördag 27 oktober 2012

Another night from hell...

Kunde inte sova inatt. Har inte sovit en sekund. Försökte med det mesta men någon sömn infann sig inte... Vid halv fem gav jag upp. Orkade inte försöka längre. Kommer bli en sån sjuuuk trög dag på jobbet idag! De andra hoppas på en lugn helg, jag hoppas på en stressig lördag, annars kommer jag somna ståendes!

OM det nu blir den lugn lördag så tänkte jag nog ge mig på att göra en matlista för nästa vecka. Hoppa runt bland lite bloggar å fnula vidare på min nya kost. Vad får man/får man inte äta?! Är inte så bra på det där ännu ^^

Ska även försöka släpa mig ner i gymet idag. Kanske blir trött av att röra lite på kroppen. Få bort lite energi. Kommer bli en sväng på löpbandet á la Zombiemode idag! Jaja, så länge det funkar!

Hoppas ni andra sovit bättre!!

Jag idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar