fredag 5 oktober 2012

När energin plötsligt dör...

Vid typ halv fem idag så tog min energi semester. Den bara försvann, så jäkla dåligt! Väl på väg hem så hör kvällens planerade sällskap av sig och ställer in. Känns helt ok ;) Jag är ändå halvt död just nu å min rygg är inte helt ok... Ingenting att oroa sig över mina träningsvänner, det går över om ca en vecka ;)

Well, utan energi och lite lätt grinig insåg jag snabbt att en kväll hemma i lugn och ro antagligen skulle vara bra för mig!

En lustig grej som jag uppmärksammade hos mig själv va dock följande. Jag är så otroligt van vid mina rutiner och hur mina dagar ska se ut eftersom de oftast är planerade på minuten att när jag inte har nåt att göra efter jobbet så får jag lite lätt panik. Det är inte riktigt vant för mig att sitta hemma ensam utan något sällskap eller något att göra. Jag har inte den minsta lust att göra det heller, men jag tror att jag kanske behöver det som sagt... Hmm... Äh, det löser sig! Det kommer min räkmacka att se till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar